FUNDATIEI JUDETENE PENTRU TINERET MURES
Capitolul I:
DISPOZITII
GENERALE
Art. 1. - Fundaţia
Judeţeană pentru Tineret Mures(FJTMS) este unica „fundaţie judeţeană
pentru tineret” legal constituită la nivelul judeţului Mures, în conformitate
cu prevederile Decret Lege nr. 150/1990 , Legii nr. 146/2002 si Legii Tinerilor
nr. 350/2006 art.13. si , funcţionând pe baza acestui act normativ, si a
Regulamentului Intern de Organizare şi Funcţionare - RIOF şi a legislaţiei în
vigoare.
Art. 2 – Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Mures(FJTMS) s-a infiintat ca persona juridica conform
prevederilor Decretului Lege nr. 150/1990, în baza prevederilor Legii 146/2002
art. 58 alin.2 privind regimul juridic al fundaţiilor judeţene pentru tineret
şi a municipiului Bucureşti fundatia este persoana juridica de drept privat şi
de utilitate publică, autonoma, neguvernamentala, nepolitica şi fără scop
lucrativ, constituita în baza prevederilor Decretului-lege nr.150/1990 privind
înfiinţarea fundaţiilor pentru tineret, unica la nivelul fiecărui judeţ şi al
municipiului Bucureşti, a fost reorganizata in data de 25.11.2003 din Fundația pentru Tineret Mureș in Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Mures(FJTMS) , se organizeaza si
functioneaza in conformitate cu prevederile legale aplicabile in materia
fundatiilor judetene pentru tineret si al municipiului Bucuresti Legea nr.
146/2002 si a Legii Tinerilor nr. 350/2006 art.13.
Art.3
– Fundatia
Judeteana pentru Tineret Mures(FJTMS) are sediul central in Casa de Cultura “Mihai
Eminescu” din Tg Mures, str. Nicolae Grigorescu, nr. 17-19. Sediul
Fundatiei Judetene pentru Tineret Mures este din anul 2008 in imobilul apartinad fostului patrimoniu UTC pana in 22decembrie 1989.
Sediul fundatiei nu poate fi schimbatin alta localitate numai in resedinta de judet.
Art.4. – In
exercitarea calitatii sale de persoana juridica (FJTMS) dispune de
urmatoarele: sediul, emblema, firma, patrimoniu, cod fiscal, stampila, sigiliu,
telefon si cont bancar. Sigla FJTMS este
pe fond albastru scrisa prescurtat FJTMS, iar deasupra, va fi scrisa denumirea
completa FUNDATIA JUDETEANA PENTRU TINERET MURES.
Capitolul II:
MEMBRII
FUNDATIEI
Art.5. – Sunt
membrii ai fundatiei, organizatiile de tineret constituite si functionand
legal, la nivelul judetului Mures, cu
exceptiile prevazute in art.7.
Art.6. – Nu sunt
membrii ai fundatiei:
-
Organizatiile de tineret ale formatiunilor si
partidelor politice;
Partidele si formatiunile
politice de tineret.
Art.7. –
Calitatea de membru al fundatiei se dobandeste prin solicitarea expresa,
formulata in scris, motivata, adresata acesteia si aprobata de Consiliul de
conducere.
Organizatia care nu respecta
statutul, Regulamentul de organizare si functionare al FJTMS, Regulamentul de
admitere ca membru a organizatilor in FJTMS, programele derulate pentru tineret
si hotararile Consiliului de Conducere, este pusa in discutie in Adunarea
Generala care poate hotara suspendarea calitati
de membru sau excluderea organizatiei respective din FJTMS.
Art.8. – Calitatea de membru a fundatiei inceteaza in urmatoarele
cazuri:
a) Pierderea personalitatii
juridice de catre o organizatie membra a FJTMS
b) Retragerea formulata in
scris de catre o organizatie
c) Excluderea organizatiei
prin hotarare a Adunarii Generale a FJTMS
Excluderea
opereaza in urmatoarele cazuri:
1. Desfasurarea de
activitati politice
2. Desfasurarea de activitati
contrare ordinii de drept ale statului roman.
3. Nerespectarea
Regulamentului de functionare ale FJTMS si
a Hotararilor Adunarii Generale.
Capitolul III:
PATRIMONIU
Art. 9. - Patrimoniul FJTMS
este constituit din:
a) totalitatea imobilelor - construcţii
şi terenuri - fonduri băneşti şi alte active care au aparţinut fostului Comitet
Judeţean Mures al Uniunii Tineretului Comunist din România, dobândite conform
prevederilor Decretului-Lege nr. 150/1990 şi Legii nr. 146/2002;
b) imobile, precum şi fonduri materiale
şi financiare dobândite în timpul funcţionării FJTMS, în condiţiile legii şi ale RIOF.
Art.
10.–(1) Fondurile materiale şi financiare ale FJTMS pot proveni din activităţi economice sau de altă natură,
donaţii, legate, sponsorizări, finanţări, subvenţii, taxe de înscriere la
activităţi de club sau cursuri, precum şi din alte surse, din ţară şi
străinătate, în condiţiile legii şi ale RIOF.
(2)
Din resursele sale materiale şi financiare FJTMS
dezvoltă programe şi activităţi proprii sau în colaborare cu terţi şi sprijină
prin orice mijloace legale, în limita disponibilităţilor, structurile de
tineret interesate din judeţul Mures.
(3) FJTMS
poate efectua investiţii în bunuri mobile şi imobile, în vederea menţinerii
şi creşterii valorii patrimoniului său, în condiţiile legii şi ale RIOF.
Capitolul IV:
SCOP
SI OBIECTIVE
Art.11. Scopul :
Fundatiei Judetene pentru Tineret Mures este de a
propune, realiza, sprijini si finanta programe pentru tineri si de a oferi
servicii in folosul acestora.
• Apara demnitatea, drepturile si interesele
tineretului;
• Contribuie prin propuneri la
perfectionarea legislatiei in interesul tineretului;
• Face demersuri catre organele de stat in
cazul in care reglementarile in vigoare contravin sau ingradesc drepturile
tineretului;
• Poate apela la petitie, miting,
demonstratie, in lupta pentru apararea intereselor tineretului si pentru
respectarea drepturilor fundamentale ale omului, cu respectarea legislatiei in
vigoare.
Art.12. Obiectul de activitate al Fundatiei il reprezinta:
a.) organizarea de spectacole, festivaluri, simpozioane, conferinte, competitii sportive;
a.) organizarea de spectacole, festivaluri, simpozioane, conferinte, competitii sportive;
b.) editare de carte, reviste, afise
publicitare si tipografie;
c,) activitate de publicitate si reclama;
d.) activitati in domeniul audio-vizualului;
e.) difuzare si comercializare carte,
reviste, publicatii, librarie-papetarie;
f.) activitati de alimentatie publica,
divertisment;
g.) editare si comercializare de casete
video si audio, compact discuri;
h.) activitati de instruire si formare
socio-profesionala;
i.) exploatare de cluburi, sali de dans,
sali de cinema, sali de jocuri mecanice si electronice, agrement;
j.) comercializare produse industriale si
neindustriale;
k.) comercializare produse alimentare,
bauturi alcoolice, racoritoare si tigari;
l.) organizarea de activitati turistice si
transport cu caracter turistic, in tara si strainatate;
m) agentie de turism;
n.) organizarea de transporturi de marfa si
persoane, in tara si strainatate, activitati de depozitare de marfa sau
utilaje;
o.) export/import de produse industriale si
neindustriale;
s.) prestari servicii in domeniul
consultantei si asistentei juridice, economice, etc;
t.) activitati de intermediere;
u.) participarea la efectuarea de operatiuni
de schimb valutar, in baza autorizarii si in conditiile stabilite de Banca
Nationala a Romaniei.
Fundatia
poate beneficia de sume de la bugetul de stat si de la bugetele locale numai,
pentru finantarea de programe de utilitate publica pentru tineret. Aceste sume
se asigura pe baza de contracte incheiate intre Fundatie si organele
administratiei publice locale.
Sursele de finantare ale Fundatiei provin din:
a) donatii, legate si sponsorizari;
b) sume destinate finantarii programelor
proprii sau, dupa caz, a programelor realizate in colaborare cu Directia pentru
Tineret si Sport a judetului Mures, respectiv cu alte organe ale administratiei
publice centrale si locale si alti ordonatori de credite;
c)
sume ramase din exercitiul financiar precedent;
d)
venituri obtinute din activitati economice realizate in scopul si obiectul de activitate
ale acesteia;
e) venituri realizate in conditiile legii.
Capitolul V:
CONDUCEREA
FUNDATIEI
Art. 13. - (1)
Consiliul de Conducere este organul de conducere al FJTMS cu rol
deliberativ, care hotărăşte cu privire la problemele FJTMS între sesiunile Adunării Generale, în condiţiile legii şi ale RIOF.
(2) Consiliul de Conducere
este format din:
a) Preşedinte
b) Vicepreşedinte
c) Secretar
d) 1 pana la 10
membrii, in functie de necesitatile consiliului de conducere.
Art. 14.- (1) Alegerea membrilor Consiliului de Conducere se face pe funcţii,
de către Adunarea Generală, din
rândul membrilor, prin vot secret, cu majoritate simplă, în condiţiile
întrunirii unui cvorum de cel puţin două treimi din totalul membrilor Adunării Generale.
(2) Orice structură asociativă de tineret
reprezentată în cadrul Adunării Generale
poate depune pentru fiecare funcţie o singură candidatură, fără a putea cumula
mai multe funcţii.
(3)
În cazul în care nu se îndeplinesc condiţiile precizate la alin. (1), se organizează o sesiune extraordinară de alegeri
parţiale la o dată ulterioară, dar nu mai târziu de 20 zile calendaristice de
la data primei sesiuni de alegeri, în vederea completării numărului de membri
ai Consiliului de Conducere.
(4) După alegerea membrilor Consiliului de Conducere, structura
asociativă de tineret al cărei reprezentant a fost ales în cadrul acestui for,
este obligată să-şi desemneze un alt reprezentant în cadrul Adunării Generale.
Art. 15. - Calitatea de Membru al Consiliului de Conducere al FJTMS este incompatibilă cu:
a) deţinerea unei funcţii de conducere
în structurile partidelor politice sau în cadrul organizaţiilor de tineret
politice;
b) deţinerea unei funcţii de conducere
aleasă/numită în structurile administraţiei de stat centrale sau locale.
Art. 16. - (1) Durata mandatului Consiliului de Conducere este de 2 ani,
cu posibilitatea reînoirii.
(2) Membrii Consiliului de Conducere pot
primi indemnizaţii, conform hotărârii Adunării
Generale .
Art. 17. - (1) Consiliul de Conducere
are următoarele atribuţii principale:
a.) asigură conducerea fundaţiei judeţene
pentru tineret sau a municipiului Bucureşti între întrunirile adunării
generale;
b.) urmăreşte şi
pune în aplicare hotărârile Adunării
Generale;
c.)
adoptă regulamentele pe baza cărora FJTMS
îşi desfăşoară activitatea, cu excepţia celor ce sunt de competenţa Adunării Generale;
d.)
propune adunării generale, spre aprobare, planul
strategic privind programele şi activităţile ale FJTMS;
e.) asigură buna
administrare şi integritatea patrimoniului FJTMS;
f.)
organizează şi asigură conducerea contabilităţii
valorilor şi a operaţiunilor financiar-patrimoniale ale FJTMS.
g.)
prezintă adunării generale, spre aprobare, raportul
anual propriu de activitate şi bilanţul contabil al FJTMS.
h.) propune
adunării generale, spre aprobare, bugetul de venituri şi cheltuieli al FJTMS
i.) stabileşte
sumele alocate FJTMS pentru susţinerea programelor proprii sau pentru
sprijinirea structurilor de tineret, în realizarea programelor acestora
j.) hotărăşte asupra organigramei şi
statului de funcţiuni ale personalului salarizat al FJTMS
k.) decide asupra constituirii
consiliului de administraţie şi adoptă, cu majoritatea absolută a membrilor
săi, regulamentul de funcţionare al acestuia;
l.) aprobă grila de salarizare pentru personalul angajat al FJTMS
m.) hotărăşte cu privire la stabilirea
de raporturi ale FJTMS cu organele de stat sau serviciile
descentralizate ale acestora;
n.) are drept de control, conform legii
şi regulamentului intern de organizare şi funcţionare, în toate compartimentele
de activitate ale FJTMS;
o.) exercită alte atribuţii care îi
sunt delegate de către adunarea generală, prevăzute în lege sau în regulamentul
intern de organizare şi funcţionare;
p.) aprobă afilierea
la structuri interne sau internaţionale, cu obiective comune, respectiv
asocierea cu acestea;
(2) Membrii Consiliului
de Conducere primesc atribuţii specifice, stabilite de către adunarea
generală şi prin regulamentul intern de organizare şi funcţionare.
Art. 18. - (1) Consiliul de Conducere se întruneşte în
şedinţe ordinare o dată la două luni sau în şedinţe extraordinare ori de câte
ori este nevoie, la cererea Preşedintelui, a Comisiei de Cenzori sau a cel puţin o treime din totalul membrilor
săi.
(2) Convocarea
în şedinţe ordinare se face de către Preşedinte
cu cel puţin 7 zile calendaristice înaintea datei întrunirii, iar în cazul
celor extraordinare cu cel puţin 5 zile calendaristice înainte; convocarea se
face în scris şi cuprinde ordinea de zi propusă, ora şi locul de desfăşurare.
(3) În cazul în care Preşedintele
hotărăşte ca data următoarei şedinţe să fie la mai puţin de 5 zile
calendaristice, acesta se consideră convocat de drept, fără alte formalităţi.
(4) Adunările Consiliului de
Conducere sunt regulamentare, la
prima convocare, în prezenţa a cel puţin două treimi din totalul membrilor. În
cazul în care nu se întruneşte cvorumul necesar, se face o nouă convocare în
termen de maximum 3 zile calendaristice; în acest caz Consiliul de Conducere se consideră regulamentar întrunit în
prezenţa a cel puţin o treime din totalul membrilor şi poate adopta hotărâri
valabile, exceptând cazurile ce prevăd altfel în RIOF.
(5) Modul de desfăşurare a şedinţelor Consiliului de Conducere se stabileşte la începutul fiecărei
şedinţe, cu majoritate simplă.
(6) Adoptarea unei hotărâri a Consiliului
de Conducere se face cu majoritate simplă, cu excepţia cazurilor ce prevăd
altfel, specificate în RIOF.
Art. 19.–(1) Calitatea de membru al Consiliului de Conducere încetează înainte de termen în caz de
retragere, revocare, condamnare de natură penală privativă de libertate prin
hotărâre judecătorească definitivă sau în cazul absenţei de la mai mult de trei
şedinţe ordinare consecutive, dar nu mai mult de cinci întruniri în total în
decursul unui an, indiferent dacă acestea au fost regulamentare sau nu.
(2) Un membru al Consiliului
de Conducere poate fi demis prin hotărârea Adunării Generale, în cazul în care aduce prejudicii morale sau
materiale FJTMS, cu majoritate
simplă, în condiţiile întrunirii unui cvorum de cel puţin două treimi din
totalul membrilor Adunării Generale.
(3) Până la întrunirea sesiunii extraordinare a Adunării Generale, în vederea adoptării
sau nu a hotărârii de demitere a unui membru, ceilalţi membrii ai Consiliului de Conducere pot hotărâ
suspendarea mandatului acestuia, cu majoritate absolută.
(4)
Pe perioada suspendării unui membru, cvorumul necesar pentru ca prima întrunire
a Consiliului de Conducere să fie
regulamentară se raportează la numărul membrilor în funcţie.
(5) În cazul în care un membru al Consiliului de Conducere îşi pierde definitiv calitatea deţinută, acesta
este înlocuit de un alt membru ales in următoarea sedinta a Adunarii Generale.
Art. 20. -(1) La
şedinţele Consiliului de Conducere
pot participa, ca observatori, fără drept de vot, membrii Comisiei de Cenzori, reprezentanţii
DJTMS şi CJMS.
(2)
La şedinţele Consiliului de Conducere
pot fi invitate, fără a avea drept de vot, persoane implicate direct în
derularea unor programe/activităţi în care FJTNMS
este parte.
(3) Consiliul de Conducere poate acorda calitatea de Membru de onoare al FJTMS, oricărei
personalităţi naţionale sau internaţionale, care sprijină prin orice mijloace
legale îndeplinirea obiectivelor FJTMS;
aceştia pot fi invitaţi la şedinţele Consiliului
de Conducere, fără drept de vot.
Art.
21. - Preşedintele FJTMS
Preşedintele
FJTMS trebuie să fie:
a.) cetăţean român
b.) membru al unui ONG de tineret membru al FJTMS
c.) sa detina o vasta
experienta in domeniul activitatilor de tineret
Art. 22.–(1). Preşedintele FJTMS are următoarele
atribuţii principale:
a.) reprezintă fundaţia în raporturile
cu persoanele fizice sau juridice din ţară şi din străinătate;
b.) informează adunarea generală
referitor la activitatea consiliului de conducere;
c.) conduce lucrările adunării generale şi ale consiliului de
conducere;
d.) semnează hotărârile adunării generale şi ale consiliului
de conducere;
e.) îndeplineşte orice alte atribuţii care reies din lege sau
din regulamentul intern de organizare şi
funcţionare.
(2) În cazul imposibilităţii exercitării atribuţiilor de către
preşedintele fundaţiei, consiliul de
conducere deleaga atributiile acestuia vicepresedintelui FJTMS sau, în situaţii
excepţionale, unui alt membru al consiliului de conducere.
(3) Presedintele FJTMS
este si presedintele Consiliului de administratie in cadrul Fundatiei
Judetene pentru Tineret Mures
II. Vicepreşedintele FJTMS
(1) Alegerea în
această funcţie se face dintre membrii Adunării Generale, persoana respectivă
trebuind să fie cetăţean român.
(2) În cazul imposibilităţii exercitării atribuţiilor de către
preşedintele, sau in lipsa acestuia vicepresedintele fundaţiei, preia
atribuţiile presedintelui.
III. Secretarul FJTMS
(1) Alegerea
în această funcţie se face dintre membrii Adunării
Generale, persoana respectivă trebuind să fie cetăţean român.
IV.
Cuantumul indemnizaţiei, salariile conform functiilor ocupate, precum si
aprecierea contributiei aduse in vederea ocuparii functiei de membru al Consiliului
de Conducere se stabileşte prin vot de către Adunarea Generală.
Consiliul de conducere FJTMS
poate hotara administrarea de orice organizatie membra fondatoare a Fundatiei
Judetene pentru Tineret Mures.
V.Director general FJTMS
1. Directorul
general este administratorul unic al patrimoniului Fundatia Judeteana pentru
Tineret Mures
2. Directorul este
numit in functie de catre consiliul de conducere FJTMS, validat de Adunarea
generala.
3. Stabilirea si
modificarea atributiilor si salariul acestuia, suspendarea sa din activitate se
exercita de catre Consiliul de conducere, acesta raspunzand
pentru angajatii si bunurile aflate in subordine.
Structura organizatorica FJTMS aprobata de
Consiliul de Conducere, statutul de functii, organigrama, numirile in functii,
a directorilor in consiliul de administratie, la propunerea
Consiliul de Conducere FJTMS aprobat de adunarea generala din 01.10.2008
in Tg Mures administrarea patrimoniului UTC preluat conform decretului lege
150/1990 si legi 146/2002.
Capitolul VI.
COMISIA DE CENZORI
Art. 23.-(1) Comisia
de Cenzori este organul de control al FJTMS
care exercită controlul financiar intern al FJTMS, supraveghează şi controlează activităţile contabile şi
verifică modul de administrare a patrimoniului FJTMS, in conditiile legii.
(2) Comisia de Cenzori
este formată din trei persoane numite de către Adunarea Generală, dintre care unul trebuie să fie obligatoriu
expert-contabil; aceştia nu pot fi membri ai Adunării Generale sau ai Consiliului
de Conducere. Membrii Comisiei de
Cenzori pot fi revocati de catre Adunarea
Generala.
(3) Comisia de cenzori are următoarele atribuţii principale:
a.) verifică modul în care este administrat
patrimoniul fundaţiei judeţene pentru tineret sau a municipiului Bucureşti;
b.) întocmeşte rapoarte şi le prezintă
consiliului de conducere, la solicitarea acestuia şi/sau a adunării generale,
după caz;
c.)
întocmeşte şi propune adunării generale, spre aprobare, raportul anual propriu
cu privire la verificarea şi certificarea bilanţului contabil al FJTMS;
d.)
participă la şedinţele adunării generale fără drept de vot;
e.)
îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, de regulamentul intern de
organizare şi funcţionare sau stabilite de către adunarea generală.
(4) Remuneraţia membrilor Comisiei de Cenzori se stabileşte de
către Consiliul de Conducere, cu
majoritate absolută şi se validează de către Adunarea Generală.
Comisia de admitere
Art. 24.-(1) Comisia de admitere este
organul de control al FJTMS care
verifică modul în care structurile asociative de tineret reprezentate în cadrul
Adunării Generale sau care solicită
acest lucru respectă criteriile de admitere în cadrul acestui for, precizate în
cadrul Regulamentului privind criteriile
de admitere.
(2) Comisia de admitere este constituită din trei persoane numite,
respectiv revocate de către Adunarea
Generală, conform prevederilor Regulamentului
privind criteriile de admitere şi funcţionează potrivit acestui regulament.
(3)
Structurile asociative de tineret ale căror reprezentanţi delegaţi au fost
aleşi în cadrul Consiliului de Conducere,
indiferent de data la care s-a efectuat alegerea, nu pot face propuneri de
candidaţi şi nu pot avea membri în cadrul Comisiei
de admitere.
Capitolul VII
RELATIILE
FUNDATIEI CU MEMBRII SAI.
Art.25. –
Membrii fondatorii ai Fundatia Judeteana pentru Tineret Mures isi pastreaza
propria lor personalitate juridica si autonomie.
Art.26. – Membrii ai Fundatia Judeteana pentru
Tineret Mures isi numesc reprezentantii lor delegati in Adunarea
Generala :
-
Asociatia
de Tineret “Tarnava Mare” Sighisoara
-
Organizatia
Tineretului Liber Sighisoara
-
Fundatia
Ambasadorii “ Fair Play” Tg Mures
-
Fundaţia Curcubeu – Szivarvany Rembow Targu Mures
Art.27. – Fundatia Judeteana pentru Tineret Mures nu este subordonata organelor de stat, altor
persoane juridice, precum si persoanelor fizice.
Fundatia Judeteana pentru Tineret Mures colaboreaza si poate fi membra potrivit Legii
Tinerilor nr. 350/2006 art.14 in Fundatia Nationala pentru Tineret si
alte institutii publice din tara si judetul Mures.
Art.28. –
Raporturile fundatiei cu orice persoana juridica si persoane fizice sunt
raporturi de drept civil.
Capitolul VIII.
INCETAREA,
DIZOLVAREA SI LICHIDAREA FUNDATIEI.
Art.
29. – FJTMS este constituit pe durată
nedeterminată.
Art.
30. - (1) FJTMS se pot dizolva prin hotărâre judecătorească, dacă:
a) adunarea generală se află în imposibilitatea de a se
întruni şi această situaţie durează mai mult de 6 luni de la data la care,
potrivit legii, adunarea generală trebuia întrunită;
b) activitatea FJTMS
a devenit ilicită sau contrară ordinii publice ori bunelor moravuri;
c) realizarea scopului este urmărită prin mijloace ilicite
sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri;
FJTMS urmăreşte un alt scop decât cel pentru care s-a
constituit.
(2) Acţiunea în justiţie se poate
introduce de către Ministerul Tineretului si Sportului, Direcţia Judeţeană
pentru Tineret Mures, precum şi de orice
persoană interesată.
Dispoziţii
finale şi tranzitorii
Art.
31. - (1) FJTMS se poate afilia la orice structură juridică
neguvernamentală cu obiective comune din ţară şi străinătate şi/sau se poate
asocia cu alte structuri juridice, păstrându-şi deplina independenţă.
Art.
32. - FJTMS poate desfăşura activităţi economice sau de orice altă natură,
proprii sau în colaborare cu terţi, poate participa la înfiinţarea de societăţi
comerciale precum şi încheia orice tip de acte juridice, în conformitate cu
legislaţia în vigoare şi RIOF.
Art.
33. - Finanţarea programelor şi acţiunilor de/pentru tineret se face pe
baza Regulamentului de finanţare,
adoptat de către Consiliul de Conducere,
cu majoritate absolută.
Art. 34. - Prezentul RIOF se completează cu prevederile legale în vigoare.
Art.
35. - Prezentul RIOF intră în
vigoare începând cu data de 25 martie 2010 şi anulează orice prevedere
anterioară contrară.
TEXT ADOPTAT ÎN PROCES VERBAL DE
SEDINTA ÎN SESIUNEA
ADUNĂRII GENERALE AZI
DATA DE 25.03.2010
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu