Regulament Intern de Organizare și
Funcționare
al
Fundației Județene pentru Tineret Mureș
În baza prevederilor Legii nr. 146/2002 privind
regimul juridic al fundaţiilor judeţene pentru tineret şi a municipiului
Bucureşti şi al Fundaţiei Naţionale pentru Tineret;
În baza
prevederilor art. 13, (1) din Legea nr. 350/2006 - legea tinerilor;
În baza
prevederilor Regulamentului Intern de Organizare şi Funcţionare al Fundaţiei Județene
pentru Tineret Mureș, adoptat la data de 15 iunie 2017
în sesiunea Adunării Generale, de către
reprezentanții cu drept de vot ai S.A.T. membre a Fundaţiei Județene pentru Tineret Mureș;
În baza Hotărârii
Adunării Generale a Organizațiilor de si pentru Tineret a FUNDAȚIEI JUDEŢENE PENTRU TINERET MUREŞ nr.1 din data de 15.06.2017;
Se adoptă prezentul Regulament Intern de Organizare şi
Funcţionare al Fundaţiei Județene
pentru Tineret Mureș, ce înlocuiește Regulamentul Intern de Organizare şi
Funcţionare din data de 01.10.2008.
Regulament
Intern de Organizare şi Funcţionare al Fundaţiei Județene pentru
Tineret Mureș (R.O.I.F. al FJTMŞ) având următorul cuprins:
Capitolul
I
Dispoziţii generale
Art. 1. Fundaţia Județeană pentru
Tineret Mureș reorganizată la
data de 25.11.2003 în baza
prevederilor Legii 146/2002 art.58.alin.2 privind regimul juridic al fundaţiilor
judeţene pentru tineret şi a municipiului Bucureşti, este persoană juridică de drept privat și de
utilitate publică, autonomă, neguvernamentală, apolitică și fără scop lucrativ,
unică la nivelul judeţului Mureş. Primul
Consiliu de Conducere a fost ales la data de 01.10.2008, a cărei Adunare Generală este constituită din
reprezentanții organizațiilor neguvernamentale de/pentru tineret care își au
sediul în Județul Mureș și care își exprimă adeziunea la scopul Fundației.
Art.2. Fundaţia Județeană pentru Tineret
Mureș funcționeză în baza
Regulamentului Intern de Organizare și Funcționare adoptat de Adunarea Generală
a acesteia, precum și a reglementărilor legale în vigoare.
Art. 3. Abrevierea uzuală a denumirii Fundaţiei Județene pentru Tineret Mureș este FJTMS.
Art. 4. Sediul central al FJTMS este în Strada Targului nr.23 ap.2A , Municipiul
Târgu-Mureș, județul Mureș, până la reglementarea situaţiei juridice prin instanţă a
imobilelor patrimoniului FJTMS.
Art. 5. FJTMS este constituită pe durată nedeterminată.
Art.6. Sigla FJTMS este pe fond albastru, scrisă
perscurtat FJTMS, iar deasupra și sub scrierea prescurtată, va fi scrisă
denumirea completă Fundația Județeană pentru Tineret Mureș.
Capitolul II
Scop și Obiective
A. SCOP
Art. 7. (1) FJTMS are ca scop: elaborarea, organizarea,
finanţarea de programe și activităţi pentru instruirea, educarea şi formarea
tinerilor precum și a structurilor asociative de și/sau pentru tineret,
prescurtat S.A.T., interesate la nivelul Județului Mureș, precum și de a
organiza cursuri de formare profesională.
(2) Pentru realizarea scopului propus FJTMS are ca
domeniu principal de activitate administrarea patrimoniului propriu, în vederea
asigurării cadrului necesar desfăşurării de programe și activităţi pentru
tineri şi S.A.T..
B. OBIECTIVE
Art. 8. Obiectivele FJTMS sunt următoarele:
a)
promovează
și apără interesele specifice tinerilor și organizațiilor de/pentru tineret,
prin programe și activități specifice;
b)
sprijină
și stimulează, în limita resurselor disponibile, tinerii cu aptitudini și
merite deosebite sau aflați în situații speciale, prin mijloace specifice;
c)
stimulează
inițiativa asociativă a tineretului;
d)
contribuie
la realizarea educației civice a tinerilor prin mijloace specifice;
e)
apără și
promovează interesele mişcării de/pentru tineret și contribuie la
perfecţionarea legislației specifice în domeniu;
f)
iniţiază
și dezvoltă împreună cu organizațiile membre, cu alte organizații
neguvernamentale și organe ale administrației publice centrale sau locale,
programe și activități specifice pentru tineret;
g)
stabilește
contacte și legături cu organizații din țară și străinătate;
h)
desfăşoară
orice tip de activitați, în condițiile legii și ale R.I.O.F.
Capitolul III
Structură organizatorică
Art. 9. Organele de conducere, execuție și control ale
FJTMS sunt:
a) Adunarea Generală;
b) Consiliul de Conducere;
c) Comisia de Cenzori;
Secţiunea 1
Adunarea
Generală
Art. 10. (1) Adunarea Generală este forul suprem de conducere
al FJTMS din care fac parte S.A.T. prin reprezentanţi, delegaţi cu
personalitate juridică care au sediul în județul Mureș și solicită adeziunea la
scopul FJTMS, obligându-se să respecte prevederile R.I.O.F. și să îndeplinescă
cerințele prevăzute în Regulamentul privind criteriile de admitere din cadrul
Adunării Generale.
(2) Orice organizație sau asociație de/pentru tineret
legal constituită la nivelul județului Mureș poate solicita admiterea unui
reprezentant al său în cadrul Adunării Generale, cu excepția organizaţiilor sau
asociațiilor de/pentru tineret aparținând partidelor sau formațiunilor politice
care nu pot avea drept de desemnare a unor reprezentanți ca membri în cadrul
Adunării Generale.
(3) O structură asociativă de/pentru tineret membră a
FJTMS, are dreptul de a desemna un singur reprezentant ca membru cu drept de
vot, în cadrul Adunării Generale, dintre membrii săi, indiferent de numărul
filialelor pe care le are la nivelul Județului Mureș.
(4) Reprezentarea în cadrul Adunării Generale a FJTMS se poate acorda unui
S.A.T. în baza unei cereri scrise din partea acesteia, conform procedurilor
precizate în Regulamentul privind criteriile de admitere, ce face parte
integrantă din RIOF. Verificarea respectării acestor criterii se face de către
Comisia de admitere.
(6) S.A.T. reprezentată în cadrul Adunării Generale poate desemna, cu caracter
permanent, un înlocuitor care să preia atribuțiile reprezentantului său, în
cazul în care acesta lipsește; aceste două persoane trebuie să fie membrii cu drepturi depline în S.A.T.
respectivă.
(7) Componența S.A.T.-urilor membre
în Adunarea Generală a FJTMS este următoarea:
1. Asociația de Tineret "Târnava Mare" Sighișoara;
2. Fundația ,,AMBASADORII FAIR PLAY" Târgu Mureș;
3. Organizația ,,Tineretului Liber,, Sighișoara;
4. Fundația ,,Curcubeu – Szivarvany Rainbow,, Târgu Mureș;
5. Asociaţia ,,ASINED&NAIART,, Târgu Mureș;
Art. 11. (1) Adunarea Generală are următoarele atribuţii
principale:
a) validează
admiterea S.A.T.-urilor în cadrul său;
b) adoptă
Regulamentul Intern de Organizare şi Funcţionare;
c) adoptă
Regulamentul privind criteriile de admitere ale S.A.T. în cadrul Adunării
Generale a
FJTMS;
d) alege și
revocă, prin vot secret, Consiliul de Conducere, pe funcţii (Președinte,
Vicepreședinte, Secretar, Membrii);
e) alege şi
revocă Comisia de Cenzori, pe funcții;
f) stabileşte cuantumul indemnizaţiilor Consiliului de Conducere și a
Comisiei de Cenzori;
g) aprobă
raportul Comisiei de Cenzori privind verificarea și certificarea bilanţului
contabil;
h) aprobă raportul anual al Consiliului de Conducere;
i) aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli;
j) aprobă bilanţul contabil anual;
k) aprobă investiţiile propuse de Consiliul de Conducere;
l) aprobă planul strategic privind programele şi activităţile de/pentru
tineret ale FJTMS.
m) Adunarea Generală exercită și alte atribuţii, conform reglementărilor în
vigoare, în vederea bunei funcţionări a FJTMS.
Art. 12. (1) Adunarea Generală se întruneşte în şedinţă ordinară o dată pe an
sau în şedință extraordinară, ori de câte ori este nevoie, la solicitarea
Consiliului de Conducere sau a cel puţin a unei treimi din numărul membrilor
săi.
(2) Sub sancțiunea nulității absolute convocările
Adunărilor Generale se vor face de către Consiliul de
Conducere cu cel puțin 15 zile înaintea desfășurării acestora, convocările se vor face în scris și vor cuprinde ordinea de
zi propusă, ora și locul de desfășurare, fiind însoțite de două anunțuri în
presa locală.
(3) Comunicarea către S.A.T.-urile membre
ale FJTMS a Convocării Adunării Generale în şedințe ordinare și/sau
extraordinare se face în scris (e-mail, poștă recomandată, fax) de către
Secretarul FJTMS.
(4) Ședința Adunării Generale se consideră legal
întrunită, la prima convocare, numai în prezenţa a cel puţin jumatate plus unu din
numărul membrilor săi. În situaţia în care nu se întruneşte cvorumul necesar,
se face o nouă convocare în termen de cel mult 7 zile calendaristice.
În acest caz Adunarea Generală se consideră legal întrunită indiferent de
numărul membrilor săi prezenţi și poate adopta hotărâri valabile.
(5) Ședința Adunării Generale este condusă de către
Președintele FJTMS. În cazul în care acesta nu este prezent, conducerea
ședinței este asigurată de către Vicepreședintele FJTMS. În situația în care niciunul din cei
nominalizați mai sus nu este prezent, Adunarea Generală își desemnează, prin
vot, un Președinte de ședință dintre reprezentanții delegați cu drept de vot,
prezenți.
(6) Pentru
redactarea procesului verbal al ședinței Adunării Generale se alege dintre
reprezentanții delegați cu drept de vot, o comisie formată din doi membri.
(7) La ședința Adunării Generale participă fără drept
de vot, Consiliul de Conducere. Aceștia au dreptul de a interveni atunci când
este necesar, cu acordul Președintelui de ședință.
(8) La ședinţele Adunării Generale participă, fără
drept de vot, Comisia de Cenzori, aceștia având dreptul de a interveni atunci
când este necesar, cu acordul Președintelui ședinței.
(9) Procesul verbal al ședinței Adunării Generale va
fi semnat de Președintele de ședință și comisia de redactare a acestuia aleasă
de Adunarea Generală.
Art. 13. (1) Adunarea Generală adoptă hotărâri în vederea
exercitării atribuţiilor sale.
(2) Hotărârile Adunării Generale se adoptă în limitele
legii și ale R.I.O.F. și sunt obligatorii pentru toți membri săi.
(3) Adoptarea hotărârilor Adunării
Generale se face cu majoritatea simplă a reprezentanților delegați cu drept de
vot, prezenți, cu excepția cazurilor ce prevăd altfel, specificate în R.I.O.F.
(4) Hotărârile Adunării Generale contrare legii sau
dispozițiilor R.I.O.F, pot fi atacată în justiție de oricare dintre S.A.T.-urile
membre ale FJTMS, care au reprezentanți
delegați în Adunarea Generală, în termen de 30 (treizeci) de zile de la
adoptarea lor.
(5) Reprezentanții delegați cu drept de vot, ai S.A.T.-urilor
membre ale FJTMS, sunt răspunzători, potrivit legii, pentru hotărârile luate în
cadrul Adunări Generale, care contravin actelor normative în vigoare.
(6)
Regulamentul Intern de Organizare şi Funcţionare și Regulamentul privind
criteriile de admitere se adoptă cu votul majorității
simple din numărul celor prezenți în Adunarea Generală.
(7) Regulamentul Intern de Organizare şi Funcţionare
precum și Regulamentul privind criteriile de admitere vor fi semnate de către Consiliului
de Conducere al FJTMS (președinte, vicepreședinte, secretar și membrii) și vor
fi certificate de un cabinet de avocatură sau notariat.
(8) In cazul în care la data
alegerilor nu se depun candidaturi pentru Consiliul de
Conducere FJTMS cu vârsta până la 35 ani înclusiv, locurile se vor completa cu
persoanele cu vârsta de peste 35 ani care şi-au depus candidatura din partea
S.A.T.-urilor membre ale FJTMS.
(9) Votul se exprimă, de
regulă, în mod deschis, cu excepția cazurilor prevăzute de lege ce vizează
persoane din cadrul structurilor interne ale FJTMS sau altor situații stabilite
de Adunarea Generală. Persoanele vizate de votul respectiv nu au drept de vot
și nu se iau în considerare la stabilirea cvorumurilor în situațiile respective.
Art. 14. Dreptul S.A.T.-urilor de a fi reprezentate în cadrul Adunării Generale se
poate pierde în următoarele situații:
a) de drept, prin dizolvare;
b) de drept, prin renunţare;
c) prin revocare;
d) în cazul în care nu mai respectă criteriile de admitere
prevăzute în Regulamentul privind criteriile de admitere.
Art. 15.
(1) Renunțarea la cerere a
dreptului unui S.A.T. de a fi membru în Adunarea Generală are loc la data
primirii solicitării scrise în acest sens sau, de la data prevăzută în aceasta,
emisă de structura internă de conducere competentă a S.A.T.-ului în cauză.
(2) Renunţarea tacită la dreptul unui S.A.T. de
desemnare a unui reprezentant ca membru în Adunarea Generală are loc în
următoarele situaţii:
a) S.A.T.-ul membru al FJTMS este avertizată în scris de către
Consiliul de Conducere în cazul în care
reprezentantul său cu drept de vot absentează, nemotivat, la 1 (una) ședință
ordinară și/sau extraordinară. În cazul în care acesta nu participă nici la a
doua ședință ordinară/extraordinară consecutivă, S.A.T. este considerat retras din acel
moment; același lucru se întâmplă și în cazul în care reprezentantul cu drept
de vot absentează de la două ședințe neconsecutive, în decursul a 2 (doi) ani,
fără a-şi desemna un înlocuitor.
b) S.A.T.-ul care este considerat autoretras, poate fi readmis, în decursul a
2 (doi) ani conform Regulamentului privind criteriile de admitere, cererea
putând fi depusă după cel puțin 6 (șase)
luni de la data ședinței în care s-a constatat autoretragerea acesteia.
(3) Renunțarea tacită are loc de la momentul
deschiderii ședinței și a constatării depăşirii numărului maxim de absențe
admis prevăzut la alin. (2) lit. a), respectiv de la momentul adoptării
hotărârii Adunării Generale prin care se ia act de nerespectarea criteriilor de
admitere și modifică în mod corespunzător toate cvorumurile.
(4) S.A.T.-ul al cărui drept de desemnare a unui
reprezentant cu drept de vot în cadrul Adunării Generale a încetat prin
renunţare, la cerere sau tacit, poate redobândi acest drept după cel puțin un
an de la data intrării în vigoare a renunțării.
Art. 16. (1) Revocarea dreptului unui S.A.T. de desemnare a
unui reprezentant cu drept de vot în cadrul Adunării Generale poate avea loc în
următoarele condiţii:
a) prin încălcarea prevederilor R.I.O.F.;
b) prin nerespectarea Regulamentului
privind criteriile de admitere;
c) prin nerespectarea unor clauze
contractuale existente între aceasta și FJTMS;
d) în cazul în care aduce prejudicii morale sau materiale FJTMS, în mod
direct sau indirect.
e) prin nerespecterea scopului pentru care a fost
înființat, referitor la activitatea de/pentru tineret.
(2) hotărârea de excludere a dreptului de
reprezentare a unui S.A.T. cu în cadrul Adunării Generale se adoptă cu votul
majorității absolute a membrilor săi.
(3) S.A.T.-ul exclus, poate fi readmis cu
reprezentare cu drept de vot în cadrul Adunării Generale după cel puţin 6 luni de la data intrării în vigoare a hotărârii de
revocare.
(4) S.A.T. -urile reprezentate în cadrul Adunării
Generale sunt obligate să notifice în scris FJTMS, de orice modificare a
statutului propriu și a structurii de conducere.
Art. 17. Un reprezentant al unui S.A.T. desemnat cu drept
de vot în cadrul Adunării Generale îşi poate pierde această calitate, prin
excludere, în baza hotărârii Adunării Generale adoptată cu votul majorităţii
membrilor săi, în cazul în care aduce prejudicii morale sau materiale FJTMS, în
mod direct sau indirect.
Consiliul de Conducere va anunța în scris S.A.T.-ul pentru desemnarea unui
alt reprezentant cu drept de vot în Adunarea Generală.
Art. 18. S.A.T.-urile având reprezentanți desemnați cu
drept de vot în cadrul Adunării Generale nu se subordonează FJTMS, acestea
păstrându-şi deplina independenţă.
Art. 19. La sesiunile Adunării Generale pot
participa, ca observatori, fără drept de vot, câte un reprezentant al Direcției
Județene pentru Tineret Mureș și al Consiliului Județean Mureș.
Secţiunea a 2-a
Consiliul de Conducere
Art. 20. (1) Consiliul
de Conducere este organul de conducere al
FJTMS, cu rol executiv care hotărăște cu privire la problemele FJTMS între
ședințele Adunării Generale, în condițiile legii și ale R.I.O.F fiind
constituit din 5 (cinci)
persoane după cum urmează:
a) Preşedinte;
b) Vicepreşedinte;
c) Secretar;
d)1 până la 10 membri, în funcție de necesitățile
Consiliului de Conducere.
(2) Mandatul Consiliului de Conducere este de 2(doi) ani,
cu posibilitatea reînnoirii acestuia prin Hotărârea Adunării Generale a
Organizaţiilor de/pentru Tineret
a FJTMS.
(3) Componenţa Consiliului de Conducere ales în data de 15 iunie 2017
este:
Președinte – Traian Daniel RUS;
Vicepreședinte – Doina Elena ŢINTOŞAN;
Secretar – Daniela MERA;
Membru – Magyari Erzsebet;
Membru – Marius COVACIU;
Mandatul Consiliului de Conducere este de la data de 15 iunie 2017 până la data de 30
iunie 2019, cu posibilitatea reînnoirii acestuia prin Hotărârea Adunării Generale a
Organizațiilor de/pentru Tineret a FJTMS.
Art. 21. (1) Consiliul de Conducere are următoarele atribuţii
principale:
a) asigură conducerea FJTMS între
ședințele acesteia;
b) supraveghează și pune în aplicare hotărârile Adunării Generale;
c) coordonează activitatea FJTMS;
d) asigură buna administrare şi integritatea
patrimoniului FJTMS, având drept de control în toate departamentele de specialitate
ale FJTMS;
e) propune spre
aprobarea Adunării Generale planul strategic privind programele și activitățile
FJTMS;
f) adoptă regulamentele pe
baza cărora FJTMS își desfășoară activitatea, cu excepția celor ce sunt în
competența Adunării Generale;
h) numeşte şi revocă şefii de servicii;
i) stabileşte limitele de competenţă ale şefilor de
servicii în raporturile FJTMS cu alte persoane fizice sau juridice;
j)
stabileşte bugetul anual alocat
pentru susținerea programelor şi activităților de/pentru tineret proprii şi a
unor programe şi activități de/pentru tineret ale tinerilor şi S.A.T.;
k) propune spre aprobare bugetul de venituri şi cheltuieli, precum
şi indemnizația membrilor Consiliului de Conducere;
l) propune spre aprobare bilanţul contabil anual;
m) propune spre aprobare Adunării Generale planul
strategic privind programele şi activităţile FJTMS;
n)
organizează și asigură conducerea
contabilității valorilor și operațiilor financiar-patrimoniale ale FJTMS potrivit
normelor legale în vigoare;
o) hotărăște
cu privire la stabilirea de raporturi ale FJTMS cu organele de stat sau
serviciile descentralizate ale acestora;
p)
are drept de control, conform legii și a Regulamentului Intern de Organizare și
Funcționare, asupra tuturor compartimentelor de activitate ale FJTMS;
q) poate înființa/dizolva comisii de
specialitate proprii pentru buna funcționare a FJTMS; președinții comisiilor de
specialitate sunt din rândul membrilor Consiliului de Conducere;
r)
aprobă afilierea la structurile interne sau internaționale, cu obiective
comune, respectiv asocierea cu acestea.
(2) Consiliul de Conducere al FJTMS poate modifica art. 10
pct. (7) din R.I.O.F. corespunzător solicitărilor ce vor interveni
conform prevederilor art. 14 lit. b coroborat cu art. 15 pct. (1) din R.I.O.F. și/sau corespunzător modificării denumirii
unei SAT ca urmare a înștiințării de către aceasta conform art. 16 pct (4) din R.I.O.F.
(3) Consiliul de
Conducere al FJTMS atestă la avocat sau notar public modificările R.I.O.F.-ul și
R.C.A-ul corespunzător cu modificările aduse
acestuia de către Adunarea Generală prin Hotărâri.
(4) Consiliul de
Conducere al FJTMS poate numi un nou cenzor, în cazul în care vreunuia din
cenzori îi încetează mandatul înainte de termen, din orice motiv, cenzorul va
fi validat de Adunarea Generală în prima ședință. În acest sens, Consiliul de
Conducere poate modifica art. 31 pct. (4) din R.I.O.F.
În cazurile prevăzute la
pct. (2), pct. (3) și pct. (4), R.I.O.F.-ul si R.C.A-ul
va fi semnat de către Președinte, Vicepreședinte, Secretar și Membri Consiliului
de Conducere al FJTMS și va fi atestat de avocat sau notar public, urmând a fi
adus la cunoştința Adunării Generale, pentru validare, în următoarea ședință.
(5) Consiliul de Conducere exercită și alte atribuţii care
îi sunt delegate de către Adunarea Generală.
Art.
22. (1) Alegerea
Consiliului de Conducere se face pe
funcţii, prin vot secret, sau la
vedere de către Adunarea
Generală, în următoarea succesiune:
preşedinte, vicepreşedinte, secretar şi membri.
(2) Președintele, Vicepreședintele și Secretarul sunt
aleși cu majoritate simplă a delegaților cu drept de vot prezenți la Adunarea
Generală.
(3) Alegerea
pentru funcția de membru în Consiliul de Conducere se face pe listă comună, cu
majoritate simplă a delegaților prezenți la Adunarea Generală în ordinea
descrescătoare a voturilor obţinute.
(4) S.A.T.-ul având un reprezentant desemnat cu drept
de vot în Adunarea Generală poate depune pentru fiecare funcţie o singură
candidatură, fără a putea însă cumula mai multe funcţii.
(5) În urma alegerii pentru funcția de membru în
Consiliul de Conducere, candidaţii ce au primit numărul de voturi necesare, dar
depăşesc numărul de membri stabilit de Adunarea Generală, devin membri
supleanţi ai Consiliului de Conducere.
(6) După alegerea Consiliului de Conducere, S.A.T.-ul,
al cărui reprezentant desemnat cu drept de vot în cadrul Adunării Generale a
fost ales în Consiliul de Conducere este obligat să-şi desemneze un alt
reprezentant ca membru desemnat cu drept de vot în cadrul Adunării Generale.
(7) În cazul în care nu se îndeplinesc
condițiile precizate la alin (1) – (3) se organizează o sesiune extraordinară
de alegeri parțiale, la o dată ulterioară, dar nu mai târziu de 20 (douăzeci)
de zile calendaristice de la data primei sesiuni de alegeri, în vederea
completării Consiliului de Conducere.
Art. 23. (1) Durata mandatului Consiliului de Conducere este
de 2 (doi) ani cu posibilitatea reînnoirii acestuia prin
Hotărârea Adunării Generale a Organizaţiilor de/pentru Tineret a FJTMS.
(2) Consiliul de Conducere poate
beneficia de indemnizaţii lunare, stabilite prin hotărârea
Adunării Generale.
(3) Persoanele din cadrul Consiliului de
Conducere primesc atribuții specifice, stabilite de către Adunarea Generală și
prin Regulamentul Intern de Organizare și Funcționare.
Art. 24. (1) Consiliul de Conducere se întruneşte în şedinţă
ordinară lunar sau în şedinţă extraordinară ori de câte ori este necesar, la
solicitarea Președintelui, a Comisiei de Cenzori sau
a cel puţin unei treimi din numărul persoanelor ce îl alcătuiesc.
(2) Convocarea în şedinţă ordinară se face cu cel
puţin 2 (două) zile calendaristice înaintea datei
stabilite de desfăşurare a acesteia, respectiv cu cel puţin 1 (una) zi înainte în cazul celei extraordinare, convocarea se face în scris și cuprinde ordinea de zi propusă, ora și
locul de desfășurare.
(3) În cazul în care Consiliul de Conducere hotărăşte
ca data următoarei şedinţe să fie la mai puţin de 3 (trei) zile de la data ședinței în care se adoptă respectiva
hotărâre, acesta se consideră convocat de drept, fără alte formalităţi.
(4) Ședința Consiliului de Conducere se consideră
legal întrunită, la prima întrunire, numai în prezenţa a mai mult de jumătate
din numărul persoanelor ce îl alcătuiesc. În
situația în care nu se întruneşte cvorumul necesar, se face o nouă convocare în
termen de cel mult 3 (trei) zile calendaristice. În acest caz ședința se consideră legal
întrunită, indiferent de numărul celor prezenți și poate adopta hotărâri valabile, exceptând cazurile ce
prevăd altfel în R.I.O.F.
(5) Ședința Consiliului de Conducere este condusă de
către Președintele FJTMS, iar în lipsa acestuia de către Vicepreședintele FJTMS
sau de către o altă persoană desemnată de Președinte din cadrul Consiliul de
Conducere al FJTMS.
Modul de desfășurare a ședințelor Consiliului de Conducere se stabilește la
începutul fiecărei ședințe, cu majoritate simplă.
Adoptarea unei hotărâri a Consiliului de Conducere se ia cu majoritate
simplă, cu excepția cazurilor ce prevăd altfel, specificate în R.I.O.F.
(6) Președintele Comisiei de Cenzori sau înlocuitorul
acestuia, poate participa la şedinţa Consiliului de Conducere, de drept, fără
drept de vot.
(7) La şedinţa Consiliului de Conducere pot fi
invitate, fără a avea drept de vot, persoane implicate, direct sau indirect, în
derularea unor programe sau activităţi în care FJTMS este parte.
(8) Consiliul de Conducere poate acorda calitatea de
Membru de Onoare al FJTMS oricărei personalităţi locale, naţionale sau
internaţionale care sprijină îndeplinirea scopului FJTMS; aceasta poate fi
invitată la şedinţa Consiliului de Conducere, în calitate de observator, fără
drept de vot.
Art. 25. (1) Consiliul de Conducere adoptă hotărâri în vederea
exercitării atribuțiilor sale.
(2) Hotărârile Consiliului de Conducere se adoptă cu
majoritate simplă din numărul persoanelor prezente, cu excepţia cazurilor
expres prevăzute în R.I.O.F. În caz de partaj egal al voturilor, votul
Președintelui este decisiv sau, în cazul indisponibilității acestuia, cel al
Vicepreședintelui care conduce ședința. Votul se exprimă în mod deschis.
(3) Hotărârile adoptate sunt obligatorii pentru toate
persoanele din cadrul Consiliului de Conducere; persoanele care au votat
împotrivă și cei absenți pot consemna opinia separată și/sau votul în procesul
verbal al ședinței respective. Președintele este obligat să semneze actele ce
decurg din hotărârea adoptată chiar dacă a votat împotrivă.
(4) Persoanele care alcătuiesc Consiliul de Conducere
își exercită mandatul potrivit legii. Ei răspund pentru activitatea lor în mod
solidar, cu excepția situației în care au votat împotriva unei hotărâri și au
consemnat opinia separată în procesul verbal al ședinței.
Art. 26. (1) O persoană din cadrul Consiliului de Conducere îşi
poate pierde calitatea deţinută înainte de termen în caz de retragere,
revocare, condamnare de natură penală privativă de libertate prin hotărâre
judecătorească definitivă, în cazul a 3 (trei) absenţe consecutive nemotivate
sau a 4 (patru) absențe neconsecutive, nemotivate
în decursul unui an.
(2) O persoană din cadrul Consiliului de Conducere
poate fi revocată prin hotărârea Adunării Generale, în cazul în care aduce prejudicii
morale sau materiale FJTMS sau în urma sesizării scrise din partea S.A.T. ce
i-a susținut candidatura, adoptată cu aceeași majoritate cu care a fost aleasă.
(3) Până la întrunirea ședinței Adunării Generale, în
vederea adoptării sau nu a hotărârii de revocare a unei persoane din cadrul
Consiliului de Conducere, acesta din urmă poate decide suspendarea persoanei în
cauză din funcția deținută, cu votul majorității absolute
a persoanelor ce îl alcătuiesc.
(4) Pe perioada suspendării unei persoane din cadrul
Consiliului de Conducere, cvorumul necesar pentru ca ședința să se considere
legal întrunită se raportează la numărul celor în exercițiu.
(5) În cazul în care Președintele, Vicepreședintele
sau Secretarul îşi pierde calitatea deţinută, se organizează alegeri parțiale
pentru ocuparea funcției respective; mandatul persoanei alese este valabil până
la data expirării mandatului Consiliului de Conducere.
(6) În cazul în care un membru din cadrul Consiliului
de Conducere îşi pierde funcția deţinută, acesta este înlocuit de drept, fără
alte formalităţi, de către membrul supleant interesat, membru
care va fi validat in următoarea ședință a Adunări Generale, cu cel mai
mare număr de voturi obţinute la sesiunea de alegeri; mandatul acestuia este
valabil până la data expirării mandatului Consiliului de Conducere.
(7) Calitatea de component
al Consiliului de Conducere al FJTMS (Președinte, Vicepreședinte, Secretar și
Membri) este incompatibilă cu:
a)
calitatea de angajat cu contract de muncă al FJTMS;
b) deținerea unei funcții de conducere
reprezentativă aleasă sau membru în structurile partidelor politice sau în
cadrul organizațiilor de tineret politice;
c)
deținerea unei funcții de conducere executivă în structurile administrației de
stat centrale sau locale.
(8) Hotărârile Consiliului de Conducere și ale Adunării
Generale a Organizațiilor de/pentru Tineret a FJTMS precum și materialele
aprobate de către aceste foruri de conducere sunt de ordin intern și nu vor fi
făcute publice decât după aprobarea Consiliului de Conducere sau a Adunării
Generale a FJTMS. Fac excepție acele acte care prin lege au regim de a fi
publice.
(9) În cazul în care vreun component
al Consiliului de Conducere va face publice actele menționate mai sus, va fi
suspendat și/sau demis din funcție.
Aceeași prevedere se aplică și în
cazul membrilor Comisiei de Cenzori.
(10) În cazul în care vreun
reprezentant al S.A.T.-ului membru FJTMS va face publice actele prevăzute la
pct. (8), respectivul S.A.T. va fi exclus din Adunarea Generală.
Art. 27.
Președintele FJTMS
trebuie să fie cetățean român, membru al unei S.A.T. membre FJTMS și să dețină
o vastă experiență în domeniul activităților de tineret.
Art. 28.
Atribuțiile Președintelui FJTMS
(1) Președintele FJTMS este ales pentru un mandat de 2 (doi) ani, cu posibilitatea reînnoirii.
(2)
Preşedintele are următoarele atribuţii principale:
a) informează Adunarea Generală referitor la activitatea Consiliului de
Conducere;
b) conduce ședințele Adunării Generale şi a Consiliului de Conducere;
c) coordonează și răspunde
de buna funcționare și administrare a tuturor componentelor ce fac obiectul
patrimoniului imobiliar al FJTMS;
d) semnează hotărârile Adunării Generale şi ale Consiliului de Conducere;
e) reprezintă FJTMS în raporturile cu persoanele fizice sau juridice din țară
și străinătate;
f) conduce și organizează activitatea FJTMS;
g)
reprezintă interesele FJTMS la negocieri și semnează în relaţiile cu terții,
contractele de orice fel, ce angajează
FJTMS;
h)
reprezintă interesele FJTMS în domeniile de activitate specifică;
i)
are drept de control în toate sectoarele de activitate ale FJTMS;
j)
emite ordine de serviciu subordonaților direcți, în vederea exercitării de
către aceştia a obligațiilor de serviciu;
k)
are specimen de primă semnătură în bancă;
l) semnează toate documentele ce
angajează FJTMS în relațiile cu terții și reprezintă FJTMS în instanțele
judecătorești;
m)
îndeplinește orice alte atribuții care reies din lege sau din R.I.O.F.
(3) Mandatul Președintelui încetează înainte de termen
în caz de: deces, demisie, incompatibilitate, în cazul condamnării definitive
la o pedeapsă privativă de libertate, precum și în cazul punerii sub
interdicție, de asemeni mandatul încetează în cazul în care nu-și poate
exercita atribuțiile nemotivat pe o perioadă mai mare de 2 (două) luni consecutiv.
(4) Președintele
poate fi demis din funcție când acesta nu-și îndeplinește atribuțiile prevăzute
de lege și R.I.O.F., sau în
cazul neîndeplinirii sau omisiunii îndeplinirii cu rea – credință a oricărui
act sau fapt în legătură cu exercitarea, în condițiile legii, a atribuțiilor
prevăzute în R.I.O.F. În acest
caz sesizarea va fi înaintată Consiliului de Conducere și analizată în cadrul
Adunării Generale a Organizațiilor de/pentru Tineret.
Sesizarea
poate fi făcută de unul din membrii Consiliului de Conducere sau de
reprezentanții delegați în Adunarea Generală.
Consiliul
de Conducere va desfășura o verificare administrativă în conformitate cu
prevederile Codului Muncii. Raportul Consiliului de Conducere împreună cu
recomandarea acestuia vor fi aduse la cunoștința Președintelui, care are
dreptul să formuleze comentarii și obiecțiuni la raport în termen de 30
(treizeci) zile lucrătoare de la data notificării cu privire la conținutul
raportului și recomandării. La cerere, Președintele își poate exprima punctul
de vedere în cadrul Consiliului de Conducere. Raportul Consiliului de Conducere
împreună cu recomandarea acestuia în urma prezentării punctului de vedere al
Președintelui vor fi prezentate Adunării Generale care va decide cu privire la
revocarea din funcție a Președintelui FJTMS.
(5) În cazul imposibilității
exercitării atribuțiilor de către Președinte, Consiliul de Conducere deleagă
atribuțiile acestuia Vicepreședintelui, sau, în situații excepționale, unui alt
membru al Consiliului de Conducere.
Art.
29. Atribuțiile Vicepreședintelui FJTMS
(1) Vicepreședintele FJTMS este ales pe un mandat de 2 (doi) ani, cu posibilitatea reînnoirii;
(2) Vicepreşedintele are următoarele
atribuţii principale:
a) reprezintă interesele FJTMS în domeniile de activitate specifică;
b)
are drept de control în toate sectoarele de activitate ale instituției;
c)
coordonează și răspunde de buna funcționare și administrare a tuturor
componentelor ce fac obiectul patrimoniului imobiliar al FJTMS;
d)
are specimen de a doua semnătură în bancă;
e)
coordonează și răspunde de activitățile de Relații și Programe, ale FJTMS;
f)
colaborează cu instituții guvernamentale și nonguvernamentale de nivel local,
național și internațional, în vederea desfășurării activităților specifice ale
FJTMS în domeniul tineretului;
g) îndeplinește sarcinile ce i se atribuie de Președinte sau Consiliul de
Conducere prin delegare;
h) asigură relațiile de colaborare cu organizațiile de și pentru tineret și
are obligația de a le supune atenției Consiliului de Conducere;
i) coordonează relația FJTMS pentru
imagine și relația mass-media elaborând documente în acest sens;
j) elaborează programele
Fundației pe profil social, cultural – artistic și sport – turism, etc. urmărind
realizarea lor și modul de realizare;
k) îndeplinește orice alte atribuțiuni
ce decurg din actele normative în vigoare și R.I.O.F. sau stabilite expres de
Adunarea Generală;
l) îndeplineşte orice sarcină și/sau
atribuție în domeniul său de activitate sau în domeniul de activitate al FJTMS;
(3) Vicepreședintele, în absența
Președintelui FJTMS, preia în baza delegației exprese atribuțiunile acestuia
pentru o perioadă determinată ce nu poate fi mai mare de 2 (două) luni
consecutive. Orice prelungire peste această perioadă se face numai cu aprobarea
Consiliului de Conducere; Adunării
Generale a FJTMS.
(4) Mandatul Vicepreședintelui încetează înainte de
termen în caz de: deces, demisie, incompatibilitate, în cazul condamnării definitive
la o pedeapsă privativă de libertate, precum și în cazul punerii sub
interdicție, de asemeni mandatul încetează în cazul în care nu-și poate
exercita atribuțiile nemotivat pe o perioadă mai mare de 2 (două) luni consecutiv.
(5)Vicepreședintele
poate fi demis din funcție când acesta nu-și îndeplinește atribuțiile prevăzute
de lege și R.I.O.F., sau în cazul neîndeplinirii sau omisiunii îndeplinirii cu
rea – credinţă a oricărui act sau fapt în legătură cu exercitarea, în
condițiile legii, a atribuțiilor prevăzute în RIOF. În acest caz sesizarea va
fi înaintată Consiliului de Conducere și analizată în cadrul Adunării Generale
a Organizațiilor de/pentru Tineret.
Sesizarea
poate fi făcută de unul din membrii Consiliului de Conducere sau de
reprezentanții delegați în Adunarea Generală.
Consiliul
de Conducere va desfăşura o verificare administrativă în conformitate cu
prevederile Codului Muncii. Raportul Consiliului de Conducere împreună cu
recomandarea acestuia vor fi aduse la cunoştința Vicepreședintelui, care are
dreptul să formuleze comentarii și obiecțiuni la raport în termen de 30
(treizeci) zile lucrătoare de la data notificării cu privire la conținutul
raportului și recomandării. La cerere, Vicepreședintele își poate exprima
punctul de vedere în cadrul Consiliului de Conducere. Raportul Consiliului de
Conducere împreună cu recomandarea acestuia în urma prezentării punctului de
vedere al Vicepreședintelui vor fi prezentate Adunării Generale care va decide
cu privire la revocarea din funcție a Vicepreședintelui FJTMS.
Art. 30. Atribuțiile Secretarului
FJTMS
(1) Secretarul FJTMS este ales pentru un mandat de 2 (doi) ani, cu posibilitatea reînnoirii.
(2)
Secretarul are următoarele atribuţii principale:
a) convoacă, prin adrese
semnate de către Președintele FJTMS, ședințele ordinare și extraordinare ale
Adunării Generale și/sau Consiliului de Conducere conform R.I.O.F. și a actelor
normative în vigoare;
b) semnează alături de
Președintele FJTMS ordinea de zi a ședințelor ordinare și extraordinare ale
Consiliului de Conducere și Adunării Generale, cu suport logistic necesar;
c) semnează
procesele–verbale ale ședințelor Consiliului de Conducere;
d) semnează
hotărârile Consiliului de Conducere și ale Adunării Generale alături de
Președintele FJTMS;
e) realizează, organizează și actualizează baza de date a FJTMS;
f) primește propuneri de programe din partea
organizațiilor și le prezintă în fața Consiliului de Conducere al FJTMS;
g) ţine legătura cu asociațiile și
organizațiile membre ale FJTMS în domeniul tineretului;
h) îndeplinește
alte atribuții prin delegare expres, din partea Președintelui;
i) îndeplinește orice sarcină și/sau
atribuție în domeniul său de activitate sau în domeniul de activitate al FJTMS;
(3) Mandatul
Secretarului încetează înainte de termen în caz de: deces, demisie,
incompatibilitate, în cazul condamnării definitive la o pedeapsă privativă de
libertate, precum și în cazul punerii sub interdicție, de asemeni mandatul încetează
în cazul în care nu-și poate exercita atribuțiile nemotivat pe o perioadă mai
mare de 2 (două) luni consecutiv.
(4) Secretarul
poate fi demis din funcție când acesta nu-și îndeplinește atribuțiile prevăzute
de lege și R.I.O.F., sau în cazul neîndeplinirii sau omisiunii îndeplinirii cu
rea–credință a oricărui act sau fapt în legătură cu exercitarea, în condiţiile
legii, a atribuțiilor prevăzute în R.I.O.F. În acest caz sesizarea va fi
înaintată Consiliului de Conducere și analizată în cadrul Adunării Generale a
Organizațiilor de/pentru Tineret. Sesizarea poate fi făcută de unul din membrii
Consiliului de Conducere sau de reprezentanții delegați în Adunarea Generală.
Consiliul de Conducere va desfășura o
verificare administrativă în conformitate cu prevederile Codului Muncii.
Raportul Consiliului de Conducere împreună cu recomandarea acestuia vor fi
aduse la cunoștința Președintelui, care are dreptul să formuleze comentarii și
obiecțiuni la raport în termen de 30 (treizeci) zile lucrătoare de la data
notificării cu privire la conținutul raportului și recomandării. La cerere,
Președintele își poate exprima punctul de vedere în cadrul Consiliului de
Conducere. Raportul Consiliului de Conducere împreună cu recomandarea acestuia
în urma prezentării punctului de vedere al Secretarului vor fi prezentate
Adunării Generale care va decide cu privire la revocarea din funcție a Secretarului
FJTMS.
Secţiunea a 3-a
Comisia de Cenzori
Art. 31. (1) Comisia de Cenzori este structura internă, cu un
mandat de 2 (doi) ani, având rol de control financiar intern al FJTMS, supraveghează și
controlează activitățile contabile și verifică modul de administrare a
patrimoniului FJTMS, in condițiile legii.
(2) Comisia de Cenzori este formată dintr-un președinte și
doi membri, aceștia nu pot fi membri ai Adunării Generale sau ai Consiliului de
Conducere.
(3) Membrii Comisiei de Cenzori pot fi revocați de către Adunarea Generală.
(3) Președintele Comisiei de Cenzori este, în mod
obligatoriu, expert – contabil.
(4) Componența Comisiei de Cenzori este
următoarea:
Președinte
– Maria MOLDOVAN – expert contabil;
Membru – Traian IOANA – contabil;
Membru – Dorel
VASILE - contabil;
Mandatul Comisiei de Cenzori este de la data de 15 mai 2017 până la data de 30
iunie 2021, cu posibilitatea reînnoirii acestuia prin Hotărârea Adunării
Generale a Organizațiilor de/pentru Tineret a FJTMS.
Art.
32. (1) Comisia de Cenzori are
următoarele atribuţii principale:
a) verifică modul în care este administrat patrimoniul FJTMS;
b) întocmeşte rapoarte şi le prezintă, la solicitare, Consiliului
de Conducere sau Adunării Generale;
c) întocmeşte şi propuneAdunării Generale,spre aprobare, raportul
anual propriu cu privire la verificarea şi certificarea bilanţului contabil;
(2) Participă la şedinţele Adunării Generale fără
drept de vot;
(3) Comisia de Cenzori îndeplinește orice alte
atribuţiuni stabilite de lege, R.I.O.F. și Adunarea Generală.
Art. 33.
(1) Comisia de Cenzori
beneficiază de indemnizație lunară, stabilită prin hotărârea Adunării Generale.
(2) În cazul în
care vreunuia din cenzori îi încetează mandatul înainte de termen, din orice
motiv, Consiliul de Conducere al FJTMS poate numi un nou cenzor ce va fi
validat de Adunarea Generală în prima ședință și va face modificarea corespunzătoare
la art. 31 pct. (4) din R.I.O.F.
Secţiunea a 4-a
Comisia de Admitere
Art. 34. (1) Comisia de Admitere este organul de control al
FJTMS care verifică modul în care S.A.T.-urile reprezentate în cadrul Adunării
Generale sau care solicită acest lucru, respectă criteriile de admitere din
cadrul acestui for, precizate în Regulamentul privind criteriile de admitere.
(2) Comisia de Admitere este constituită din 3 (trei)
persoane numite, respectiv revocate de către Adunarea Generală, conform prevederilor
Regulamentului privind criteriile de admitere; și funcționează potrivit acestui
Regulament.
(3) Adunarea Generală FJTMS mandatează Consiliul de Conducere FJTMS să aleagă
membrii Comisiei de Admitere potrivit
R.I.OF. şi Regulamentului privind criteriile de admitere în cadrul Fundaţiei
Judeţene pentru Tineret Mureş (FJTMS) din rândul Organizațiilor de şi pentru Tineret de membrii cu
drepturi depline în FUNDAŢIA JUDEŢENĂ PENTRU TINERET MUREŞ (FJTMS). Organizațiile de/ pentru Tineret membre ale
FJTMS pot propune în scris câte un membru în Comisiei de
Admitere Consiliul de Conducere FJTMS.
Capitolul IV
Patrimoniu
Art.
35. (1) Patrimoniul FJTMS este constituit din:
a) totalitatea imobilelor - construcţiile şi terenurile aferente,
fondurilor băneşti şi altor active care au aparţinut fostei organizații a Comitetului Județean Mureș a Uniunii
Tineretului Comunist din România, la data de 22 decembrie 1989,
dobândite conform prevederilor Decretului-Lege nr. 150/1990 privind înfiinţarea
fundațiilor pentru tineret şi Legii nr. 146/2002 privind regimul juridic al
fundaţiilor judeţene pentru tineret și a municipiului București și al Fundației
Naționale pentru Tineret;
b)
imobile, precum și fonduri materiale şi financiare dobândite în timpul
funcţionării Fundației Județene pentru Tineret Mureș, în
condițiile legii și ale R.I.O.F.
Art. 36. (1)
Fondurile materiale și financiare ale FJTMS pot proveni din activități economice sau de altă natură, donații,
legate, sponsorizări, finanțări, subvenții, taxe de înscriere la activități de
club sau cursuri, precum și din alte surse, din țară și din străinătate, în
condițiile legii și ale R.I.O.F.-ului FJTMS.
(2) Din resursele sale materiale și
financiare FJTMS dezvoltă programe și activități proprii sau în colaborare cu
terți și sprijină prin orice mijloace legale, în limita disponibilităților,
S.A.T-urile interesate din Județul Mureș.
(3) FJTMS poate efectua investiții în bunuri mobile și
imobile, în vederea menținerii și creșterii valorii patrimoniului său, în
condițiile legii și ale R.I.O.F.-ului FJTMS.
Capitolul V
Venituri și Cheltuieli
Art. 37. Fundația Județeană pentru Tineret Mureș FJTMS poate
beneficia de sume de la bugetul de stat şi de la bugetul local pentru
finanţarea de activităţi de/pentru tineret, în condiţiile legii.
Art. 38.
(1) Veniturile şi cheltuielile
FJTMS sunt cuprinse într-un buget anual.
(2) Administrarea bugetului anual de venituri şi cheltuieli se face
astfel:
a)
potrivit competenţelor stabilite în Regulamentul Intern de Organizare şi
Funcţionare (R.I.O.F.), pentru veniturile
proprii, cu respectarea reglementărilor legislative în vigoare;
b)
potrivit condiţiilor stabilite prin contractele încheiate între părţi, pentru
sumele acordate de autorităţile publice centrale sau locale pentru finanţarea
de activităţi de și/sau pentru tineret ale FJTMS.
Art. 39.
(1) Bugetul de venituri,
cuprinde, după caz:
a)
venituri proprii;
b)
sume acordate de autorităţile publice centrale şi locale pentru finanţarea de
activităţi de/pentru tineret ale FJTMS;
(2) Veniturile proprii ale FJTMS includ:
a)
veniturile obţinute din activităţi economice;
b)
dobânzile obţinute din plasarea disponibilităţilor realizate;
c)
dividendele societăţilor comerciale în care aceasta este asociat sau acţionar;
d) veniturile pentru care se datorează
impozit pe spectacole;
e) veniturile obţinute din reclamă şi
publicitate;
f)
donaţiile, legatele şi sponsorizările;
g) alte venituri realizate în condiţiile legii.
Art.
40. (1) FJTMS poate desfăşura
orice tip de activităţi economice pentru realizarea domeniului de activitate
principal.
(2) Activităţile economice desfăşurate de FJTMS nu
sunt efectuate în vederea obţinerii de profit.
Art.
41. FJTMS poate înfiinţa
societăţi comerciale, fără implicarea patrimoniului iniţial prevăzut la art. 35
pct. (1) lit. a).
Art.
42. Finanțarea programelor şi
activităților de și/sau pentru tineret proprii,
precum și a unor activități de și/sau pentru tineret ale S.A.T. din Județul
Mureș, se face pe baza Bugetului de Venituri și Cheltuieli aprobat de Adunarea
Generală al FJTMS .
Capitolul VI
Dispoziţii tranzitorii şi finale
Art. 43. FJTMS
se poate afilia la orice structură neguvernamentală cu obiective comune din
ţară şi străinătate și/sau se poate asocia cu alte
structuri juridice, păstrându-şi deplina independenţă, în baza hotărârii
Consiliului de Conducere.
Art. 44. FJTMS poate desfășura activități
economice sau de orice altă natură, proprii sau în colaborare cu terți, poate
participa la înființarea de societăți comerciale precum și încheia orice tip de
acte juridice, în conformitate cu legislația în vigoare şi R.I.O.F.-ul FJTMS.
Art. 45. Finanțarea programelor și acțiunilor
de/pentru tineret se face pe baza Regulamentului de Finanțare, adoptat de către
Consiliul de Conducere, cu majoritate absolută.
Art. 46. (1) Regulamentul privind criteriile de admitere
detaliază Regulamentul Intern de Organizare și Funcționare ( R.I.O.F.-ul FJTMS)
cu prevederi specifice privind condiţiile minimale ce trebuie îndeplinite de
către un S.A.T. care solicită acordarea dreptului de a desemna un reprezentant
ca membru cu drepturi depline, în cadrul Adunării Generale precum şi cu
procedurile necesare pentru verificarea respectării acestor criterii.
(2)
În caz de neconcordanţă, a prevederilor Regulamentului Intern de
Organizare și Funcționare au prioritate faţă de cele ale Regulamentului privind
criteriile de admitere.
Art.
47. Prezentul R.I.O.F. se
completează cu prevederile legale în vigoare.
Art.
48. Prezentul R.I.O.F. este
valabil de la data adoptării lui de către Adunarea Generală a FJTMS și anulează
orice prevedere anterioară contrară.
R.I.O.F.-ul si R.C.A-ul potrivit
art.21, pct. (4), va fi semnat de către Președinte,
Vicepreședinte, Secretar și Membri Consiliului de Conducere al FJTMS și va
fi atestat de avocat sau notar public, urmând a fi adus la cunoştința Adunării
Generale, pentru validare, în următoarea ședință.
Prezentul R.I.O.F. s-a încheiat astăzi 15 iunie 2017 la sala mica la
Consiliul Judetean Mureș din Târgu Mureş, Str. Piața Victoriei nr.1, Jud. Mureş, în 5 (cinci) exemplare în original, din care 1
(un) exemplar pentru notar sau avocat care atestă acest R.I.O.F. și R.C.A in 5
(cinci ) exemplare părților.
R.I.O.F. ADOPTAT ÎN SESIUNEA ADUNĂRII GENERALE A ORGANIZAŢIILOR DE/ PENTRU
TINERET MEMBRE a FJTMS DIN DATA DE 15 iunie 2017.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu